LAND ROVER DEFENDER

CATALÀ

Hola, amics, amigues, seguidors del bloc Lleureioci, obro l’any 2014, amb un reportatge sobre el mitic Land Rover Defender, un dels Jeeps 4×4 millors del mon. Aquest vehicle, es o era molt utilitzat en moltes llargeus rutes, per enfrontar grans obstacles, com la Selva (per aixo va ser un dels vehicles seleccionats per  la Camel Trophy, una de les proves mes dures del mon en navegacio i 4×4) , grans curses, del Dakar, per atravessar els deserts.. o per a l’alta montanya, per a gent d’alta montanya, que vivien a pages.. El model de Land Rover, te nums. com 90, 110 i 130, com a les polzades de les seves carrosseries.

HISTORIA (WIKIPEDIA)

L’any 1947, els germans Wilks, directius de la fábrica anglesa Rover, varen tenir l’idea de  produir un vechicle tot terreny per al públic civil. Varen utilitzar un robust xassis d’un Jeep Willys de la segona guerra mundial, on varen adaptar un motor Rover de benzina, amb caixa de canvis i un eix posterior, on varen fer un prototip. Aquesta idea no va prosperar. Finalment, va ser l’any 1948 va ser presentat al Saló de Amsterdam.

LAND ROVER SERIE I (1948 – 1958)

MODELS: 80″, 86″, 88″,107″ I 109″

LAND ROVER SERIE II (1958 – 1971)

MODELS: 88″ I 109″

LAND ROVER SERIE III (1971 – 1985)

MODELS 88″ I 109″

LAND ROVER DEFENDER (1983 – PRESENT)

A continuacio, us paso un video amb format HD sobre l’evolucio del Land Rover, amb fotos de l’evolucio d’aquest mitic Land Rover Defender. Seguidors i seguidores, gaudiu d’aquest video, les fotos, son una seleccio de salons i trobades, segueixen un ordre. Fins la propera.

ENGLISH

Hello , friends , friends , fans Lleureioci blog , I open 2014 with a report on the legendary Land Rover Defender , one of the world’s top 4×4 jeeps . This vehicle is or was widely used in many llargeus routes, to face great obstacles , such as the Jungle (for a vehicle that was selected for the Camel Trophy, one of the toughest in the world navigation and 4×4 ) , large races of Dakar to cross deserts .. or for high mountain, high mountain by people who lived in pages .. The model of Land Rover , you Nums . as 90 , 110 and 130 , as the inches of his body .

HISTORY (Wikipedia)

In 1947 , the brothers Wilks , Rover executives of the English factory , they had the idea of ​​producing an all terrain vechicle for civilian public . They use a sturdy chassis of a Willys Jeep of World War II , where they fit Rover petrol engine with gearbox and rear axle , where they make a prototype. This idea did not prosper . Finally, it was the year 1948 was presented at the Amsterdam Motor Show .

LAND ROVER SERIES I (1948 – 1958)

Model: 80 ” , 86 ” , 88 ” , 107 ” and 109 ”

LAND ROVER SERIES II (1958 – 1971)

Model: 88 ” and 109 ”

LAND ROVER SERIES III (1971 – 1985)

MODELS 88 ” and 109 ”

LAND ROVER DEFENDER (1983 – present)

Here’s a video with HD step on the evolution of Land Rover , with photos of the evolution of this legendary Land Rover Defender . Followers and fans , enjoy this video , the photos are a selection of shows and events , follow an order. Until next time .

FRANCE

Bonjour , les amis , les amis , les fans Lleureioci blog, j’ouvre 2014 un rapport sur le légendaire Land Rover Defender , l’un des meilleurs jeeps 4×4 du monde . Ce véhicule est ou a été largement utilisé dans de nombreux itinéraires de llargeus , pour faire face à de grands obstacles , tels que la jungle ( pour un véhicule qui a été sélectionné pour le Camel Trophy , un des plus difficiles dans la navigation du monde et 4×4 ) , les grandes courses de Dakar aux déserts croix .. ou pour une grande montagne et haute montagne par des gens qui vivaient dans les pages .. Le modèle de Land Rover , vous Nums . 90 , 110 et 130 , comme les pouces de son corps .

HISTOIRE ( Wikipedia )

En 1947 , les frères Wilks , les dirigeants de l’usine Rover anglais, ils ont eu l’idée de produire un tout-terrain pour vechicle publique civile . Ils utilisent un châssis robuste d’une Jeep Willys de la Seconde Guerre mondiale , où ils se situent moteur à essence Rover avec boîte de vitesses et l’essieu arrière , où ils font un prototype . Cette idée n’a pas prospéré . Enfin, il a été l’année 1948 a été présenté au salon d’Amsterdam .

Land Rover Series I (1948 – 1958)

Modèle: 80 ” , 86 ” , 88 ” , 107 ” et 109 ”

LAND ROVER SERIE II (1958 – 1971)

Modèle: 88 ” et 109 ”

LAND ROVER SERIES III (1971 – 1985)

MODÈLES 88 ” et 109 ”

LAND ROVER DEFENDER (1983 – présent)

Voici une vidéo à l’étape de HD sur l’évolution de la Land Rover , avec des photos de l’évolution de ce légendaire Land Rover Defender . Adeptes et fans , profitez de cette vidéo , les photos sont une sélection de spectacles et d’événements , suivre un ordre . Jusqu’à la prochaine fois .

GERMANY

Hallo , Freunde, Freunde, Fans Lleureioci Blog , öffne ich 2014 mit einem Bericht über den legendären Land Rover Defender , eines der weltweit Top- 4×4- Geländewagen. Dieses Fahrzeug ist oder war in vielen llargeus Routen benutzt, um große Hindernisse , wie die Jungle ( für ein Fahrzeug , das für die Camel Trophy , einer der härtesten der Welt und 4×4- Navigation ausgewählt wurde ), großes Gesicht Rennen der Dakar nach Quer Wüsten .. oder für hohe Berge, Hochgebirgs von Menschen, die in Seiten gelebt .. Das Modell von Land Rover, Sie Nums . 90 , 110 und 130 , wie die Zoll seines Körpers.

GESCHICHTE (Wikipedia)

Im Jahr 1947 , die Brüder Wilks , Rover Führungskräfte der englischen Fabrik, hatten sie die Idee der Herstellung eines All Terrain vechicle für die zivile Öffentlichkeit. Sie verwenden eine robuste Chassis eines Willys Jeep des Zweiten Weltkriegs , wo sie passen Rover -Benzinmotor mit Getriebe und Hinterachse , wo sie einen Prototyp zu machen. Diese Idee nicht gedeihen. Schließlich war es das Jahr 1948 in der Amsterdam Motor Show vorgestellt.

Land Rover Serie I (1948 – 1958)

Modell: 80 ” , 86 ” , 88 ” , 107 ” und 109 ”

Land Rover Serie II (1958 – 1971)

Modell: 88 ” und 109 ”

Land Rover Serie III (1971 – 1985)

Models 88 ” und 109 ”

LAND ROVER DEFENDER (1983 – heute)

Hier ist ein Video mit HD- Schritt über die Entwicklung der Land Rover, mit Fotos von der Entwicklung des legendären Land Rover Defender . Anhänger und Fans , genießen Sie das Video , die Fotos sind eine Auswahl von Veranstaltungen und Events , folgen Sie eine Bestellung aufgeben. Bis zum nächsten Mal .

PORTOGUESE

Olá, amigos, amigos, fãs Lleureioci blog, eu abro de 2014, com um relatório sobre o lendário Land Rover Defender , um dos principais jipes 4×4 do mundo. Este veículo é ou foi amplamente utilizado em muitas rotas llargeus , para enfrentar grandes obstáculos , como a selva (para um veículo que foi selecionado para o Camel Trophy, um dos mais difíceis na navegação mundial e 4×4) , grandes raças de Dakar para desertos transversais .. ou em alta montanha , alta montanha por pessoas que viveram em páginas .. O modelo da Land Rover , vocês Nums . como 90 , 110 e 130 , como os centímetros do seu corpo .

HISTÓRIA (Wikipedia)

Em 1947 , os irmãos Wilks , os executivos Rover da fábrica de Inglês , eles tiveram a idéia de produzir um tudo vechicle terreno para o público civil. Eles usam um chassi robusto de um Jeep Willys da Segunda Guerra Mundial , onde eles se encaixam Rover motor a gasolina com caixa de câmbio e eixo traseiro, onde eles fazem um protótipo. Esta idéia não prosperou . Finalmente, foi o ano de 1948 foi apresentado no Amsterdam Motor Show.

Land Rover Series I (1948 – 1958)

Modelo: 80 ” , 86″ , 88 ” , 107 ” e 109 ”

Land Rover Series II (1958 – 1971)

Modelo: 88 ” e 109 ”

Land Rover Series III (1971 – 1985)

MODELOS 88 ” e 109 ”

LAND ROVER DEFENDER (1983 – presente)

Aqui está um vídeo com o passo HD sobre a evolução da Land Rover , com fotos da evolução deste lendário Land Rover Defender. Seguidores e fãs , aproveite este vídeo , as fotos são uma seleção de shows e eventos , siga uma ordem. Até a próxima vez .

ITALIAN

Ciao , amici , amici , fan Lleureioci blog , apro 2014, con una relazione sulla leggendaria Land Rover Defender , uno dei migliori jeep 4×4 del mondo . Questo veicolo è o è stato ampiamente usato in molte vie llargeus , ad affrontare grandi ostacoli, come il Jungle (per un veicolo che è stato selezionato per il Camel Trophy , uno dei più difficili nella navigazione mondo e 4×4 ) , grandi gare della Dakar ai deserti croce .. o per l’ alta montagna , alta montagna da persone che vivevano nelle pagine .. Il modello della Land Rover , voi Nums . 90 , 110 e 130 , come i centimetri del suo corpo .

STORIA ( Wikipedia )

Nel 1947 , i fratelli Wilks , Rover dirigenti della fabbrica inglese , hanno avuto l’idea di produrre un all vechicle terreno per pubblica civile . Usano un robusto telaio di una Willys Jeep della seconda guerra mondiale , dove si inseriscono motore a benzina Rover con cambio e assale posteriore , dove fanno un prototipo . Questa idea non prosperò . Infine, è stato l’anno 1948 è stata presentata al Motor Show di Amsterdam .

LAND ROVER SERIE I (1948 – 1958)

Modello : 80 ” , 86 ” , 88 ” , 107 ” e 109 ”

LAND ROVER SERIE II (1958 – 1971)

Modello : 88 ” e 109 ”

LAND ROVER SERIE III (1971 – 1985)

MODELLI 88 ” e 109 ”

LAND ROVER DEFENDER (1983 – presente)

Ecco un video con HD passo sull’evoluzione della Land Rover , con le foto della evoluzione di questo leggendario Land Rover Defender . Seguaci e tifosi , godetevi questo video , le foto sono una selezione di spettacoli ed eventi , seguire un ordine. Fino alla prossima volta .

LINK FOTOS LAND ROVER DEFENDER:  http://www.youtube.com/watch?v=BjFHfuX72TY&feature=youtu.be

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s