SEAT 1400 (1953-1964)

CATALÀ

Hola, molt bon dia a tots vosaltres, seguidors i seguidores del bloc Lleureioci. Avui, 13 de novembre ’13, fa 60 anys que Seat va treure el seu primer model, el 1400 a la Zona Franca de Barcelona.

HISTORIA (WIKIPEDIA)

Va ser l’any 1953. Aquest Seat 1400, va ser dissenyat per Dante Giacosa, i es va produir durant els anys 1953 a 1964, amb un total de 99.043 unitats, en aquests 11 anys de produccio. El Seat 1400 va ser fabricat per Seat, sota la llicencia de la marca italiana Fiat, sobre el seu model Fiat 1400.  Aquest Seat 1400, tenia carrosseria monocasc construit per la marca italiana, presentada amb una carrosseria tipo “PONTON”, amb linies rodondejades, inspirats en els automobils americans de l’època. Les versions succesives del mateix, varen ser: 1400, 1400 A, 1400 B i 1400 C. Els 1400 tenien una carrosseria sedán, pero tambe es varen presentar versions familiars (5 portes), acristalades o tancades (furgoneta) allargats (limusina), ambulancies, funebres, i descapotable Sport Spider (disenyat per el carrosser català Pere Serra).

ENGLISH

Hello , good day to all of you , fans and followers of the blog Lleureioci . Today , 13th November ’13 , 60 years ago SEAT pulled his first model in 1400 in the Zona Franca de Barcelona.

HISTORY (Wikipedia)

It was in 1953. This Seat in 1400 , it was designed by Dante Giacosa , and occurred during the years 1953 to 1964 , a total of 99,043 units of production in these 11 years . Seat 1400 Seat manufactured by under license from the Italian brand Fiat , on his 1400 model Fiat . This Seat 1400 monocoque bodywork was built by the Italian company presented a body tipo ” PONTON ” with rodondejades lines , inspired by American cars of the time. The successive versions of it were 1400 , 1400 A, 1400 B and 1400 C. The 1400 sedan had a body , but also were presented versions Family (5 doors ) , glazed or closed ( van ) elongated ( limo ) , ambulances , FUNEBRES and Convertible Sport Spider ( designed by the Catalan Pere Serra bodybuilder ) .

FRANCE

Bonjour , bonne journée à vous tous , fans et adeptes du blog Lleureioci . Aujourd’hui , le 13 Novembre ’13 , il ya 60 ans SEAT a tiré son premier modèle en 1400 dans la Zona Franca de Barcelone.

HISTOIRE (Wikipedia)

C’était en 1953. Ce siège en 1400 , elle a été conçue par Dante Giacosa , et a eu lieu pendant les années 1953-1964 , un total de 99 043 unités de production dans ces 11 ans. Seat 1400 Seat fabriqué par sous licence de la marque italienne Fiat , sur son modèle 1400 Fiat . Cette Seat 1400 monocoque carrosserie a été construit par la société italienne a présenté un corps tipo ” PONTON ” avec des lignes rodondejades , inspirée par les voitures américaines de l’époque. Les versions successives de ce étaient 1400, 1400 A , 1400 B et 1400 C La berline 1400 avait un corps , mais aussi ont été présentés versions Familiale (5 portes ) , émaillé ou fermé (van ) allongée ( limousine ) , ambulances , FUNEBRES et Cabriolet Sport Spider ( conçu par le Catalan Pere Serra bodybuilder ) .

GERMANY

Hallo, guten Tag an euch alle , Fans und Anhänger des Blogs Lleureioci . Heute , 13. November ’13 , vor 60 Jahren SEAT zog seine erste Modell im Jahr 1400 in der Zona Franca de Barcelona.

GESCHICHTE (Wikipedia)

Es war im Jahr 1953. Dieser Sitz im Jahr 1400 , wurde es von Dante Giacosa entworfen und in den Jahren 1953 bis 1964 stattgefunden , insgesamt 99.043 Einheiten der Produktion in diesen 11 Jahren. Sitz Sitz hergestellt von 1400 unter der Lizenz von der italienischen Marke Fiat, auf dem 1400 Modell Fiat . Dieser Sitz 1400 Monocoque Karosserie wurde von dem italienischen Unternehmen präsentierte einen Körper tipo “Ponton ” mit rodondejades Linien , von amerikanischen Autos der Zeit inspiriert gebaut . Die aufeinanderfolgenden Versionen davon waren 1400 , 1400 A , 1400 B und 1400 C Die 1400 Limousine hatte einen Körper, sondern auch präsentiert Versionen Familie (5-Türer ) , glasiert oder geschlossen ( van ) längliche ( limo ) , Krankenwagen, FUNEBRES und Cabrio Sport Spider (entworfen von der katalanischen Pere Serra Bodybuilder ) .

PORTOGUESE

Olá, bom dia a todos vocês , fãs e seguidores do blog Lleureioci . Hoje, 13 de novembro ’13 , 60 anos atrás a SEAT puxou seu primeiro modelo em 1400 na Zona Franca de Barcelona.

HISTÓRIA (Wikipedia)

Foi em 1953. Este assento em 1400 , foi desenhado por Dante Giacosa , e ocorreu durante os anos de 1953-1964 , um total de 99.043 unidades de produção nesses 11 anos. Assento 1400 Assento fabricado por sob licença da marca italiana Fiat , em seu modelo Fiat 1400 . Este assento 1400 carroçaria monocoque foi construída pela empresa italiana apresentou um corpo tipo ” PONTON ” com linhas rodondejades , inspirado por carros americanos da época. As sucessivas versões que foram 1400, 1400 A , 1400 B e 1400 C. O sedan 1400 tinha um corpo , mas também foram apresentadas versões família ( 5 portas), vidrados ou fechada (van ) alongada ( limo ) , ambulâncias, funebres e Convertible Sport Spider ( desenhado pelo catalão Pere Serra fisiculturista )

ITALIAN

Ciao , buona giornata a tutti voi , fan e seguaci del blog Lleureioci . Oggi , 13 novembre ’13 , 60 anni fa SEDILE tirato il suo primo modello nel 1400 nella Zona Franca di Barcellona .

STORIA ( Wikipedia )

E ‘stato nel 1953 . Questa sede nel 1400 , è stato progettato da Dante Giacosa , e si è verificato nel corso degli anni 1953-1964 , per un totale di 99.043 unità di produzione in questi 11 anni . Seduta 1400 Seduta prodotto dalla licenza del marchio Fiat italiano , sul suo modello Fiat 1400 . Questo sedile monoscocca 1400 carrozzeria è stata costruita dalla società italiana ha presentato un corpo tipo ” PONTON ” con linee rodondejades , ispirato auto americane dell’epoca. Le versioni successive di esso erano 1400 , 1400 A , 1400 B e 1400 C. La berlina 1400 aveva un corpo , ma anche sono state presentate le versioni Famiglia ( 5 porte ) , smaltata o chiuso ( van ) allungata ( limo ) , ambulanze, funebres e Cabrio Sport Spider (progettato dall’architetto catalano Pere Serra culturista ) .

ESPECIFICACIONS

PERIODE: 1953-1964

TIPUS: Automòbil de turisme

SEGMENT: Segment D

CARROSSERIES: Sedán quatre portes, Familiar cinc portes

CONFIGURACIO: Motor davanter longitudinal i traccio posterior

LLARG/AMPLE/ALT/BATALLA: 4240/1655/1575 MM

PES: VERS B ESPECIAL 1130 KG.

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s