TREN TGV FRANCÈS (TRAIN A GRANDE VITESSE)

CATALÀ

Des de l’inici del primer tren (un 27 de setembre de 1825), en unir els pobles de Stockton i Darlington (Anglaterra), on el Sr. George Stephenson, va fer el primer tren, on es va viatjà a una velocitat d’uns 25 km/h. Des de llavors fins ara s’ha canviat moltissim. Ara estem a la revolucio de l’alta velocitat (ja fa uns anys, pero amb els temps que corren ultimament…), establint records d’alta velocitat increibles. Hi ha diferents paisos que estan amb aquest tema, com: Japo, França, Alemanya, Espanya, Xina, Italia, entre altres.

Trens que han acoseguit records guiness d’alta velocitat, son aquests:

1º Tren Bala al Japo, tren JR – MAGLEV MLXO1  amb records absolut de 581 KM/H.

2º TGV a França, maig de 1990, TGV NUM 325. 515,3 KM/H i Abril de 2007, amb un TGV Alstom  V-150 Experimental, assoleix els 574,8 KM/H, en la linia de Paris a Estrasburg.

3º, Tren ICE  Experimental a Alemanya amb 406 KM/H. a l’any 1988.

4º, Tren TAV – AVE, Tren  Alta Velocitat – espanyol, amb uns 310 KM/H.

5º Tren italià Pendolino 2 ETR 610 Eurocity, amb una velocitat maxima de 250 KM/H.

A continuacio, us passo unes imatges del tren d’alta velocitat francès en terres catalanes, concretament, la linia d’alta velocitat entre Girona i França, a l’estacio de Figueres-Vilafant.

Model que surt a les fotos, es un TGV DUPLEX 150 Aficionats als trens, disfruteu, d’aquestes fotos. Fins la propera.

ESPANYOL

Desde el inicio del primer tren (un 27 de septiembre de 1825), al unir los pueblos de Stockton y Darlington (Inglaterra), donde el Sr. George Stephenson, hizo el primer tren, donde se viajó a una velocidad de unos 25 km / h. Desde entonces hasta ahora se ha cambiado muchísimo. Ahora estamos en la revolucion de la alta velocidad (ya hace unos años, pero con los tiempos que corren ultimamente …), estableciendo recuerdos de alta velocidad increíbles. Hay diferentes países que están con este tema, como: Japon, Francia, Alemania, España, China, Italia, entre otros.

Trenes que han acoseguido records guiness de alta velocidad, son estos:

1 º Tren Bala en Japon, tren JR – Maglev MLXO1 con recuerdos absoluto de 581 KM / H.

2 º TGV en Francia, mayo de 1990, TGV NUM 325. 515,3 KM / H y Abril de 2007, con un TGV Alstom V-150 Experimental, alcanza los 574,8 KM / H, en la línea de Paris en Estrasburgo.

3 º, Tren ICE Experimental en Alemania con 406 KM / H. en el año 1988.

4 º, Tren AVE – AVE, Tren Alta Velocidad – español, con unos 310 KM / H.

5 º Tren italiano Pendolino 2 ETR 610 Eurocity, con una velocidad máxima de 250 KM / H.

A continuación, os paso unas imágenes del tren de alta velocidad francés en tierras catalanas, concretamente, la línea de alta velocidad entre Girona y Francia, la estacion de Figueres-Vilafant.

Modelo que sale en las fotos, es un TGV DUPLEX 150. Aficionados a los trenes, disfrutad de estas fotos. Hasta la próxima.

ENGLISH

Since the beginning of the first train (27 September 1825), in uniting the Stockton and Darlington (England), where Mr.. George Stephenson was the first train, which was traveling at the speed of 25 km / h. From then until now has changed a lot. Now we are the revolution speed (a few years ago, but with the times lately …), establishing memories of incredible speed. There are several countries that have this issue, such as Japan, France, Germany, Spain, China, Italy, among others.

Trains have acoseguit Guinness record high speed, these are:

1 º bullet train in Japan, JR train – Maglev MLXO1 with all records of 581 KM / H.

2 nd TGV in France, May 1990, TGV NUM 325. 515.3 km / h and April 2007, a V-150 Experimental Alstom TGV totals 574.8 km / h on the line from Paris to Strasbourg.

3 rd, Experimental ICE Train in Germany with 406 KM / H. in 1988.

4 º, AVE Train – AVE High Speed ​​Train – Spanish, with some 310 KM / H.

5 º 2 ETR 610 Pendolino train Eurocity Italian, with a top speed of 250 KM / H.

Then I happened to images of high-speed train in French Catalonia, specifically the high-speed line between France and Girona, Figueres station Vilafant.

Model that appears in the photos is a TGV Duplex trains 150 fans, enjoy, these photos. Until next time.

FRANCE

Depuis le début du premier train (27 Septembre 1825), en réunissant l’Stockton et Darlington (Angleterre), où M.. George Stephenson était le premier train, qui roulait à la vitesse de 25 km / h. Depuis lors et jusqu’à aujourd’hui a beaucoup changé. Maintenant, nous sommes la vitesse de rotation (il ya quelques années, mais avec le temps ces derniers temps …), instituant souvenirs de vitesse incroyable. Il ya plusieurs pays qui ont ce problème, comme le Japon, la France, l’Allemagne, l’Espagne, la Chine, l’Italie, entre autres.

Les trains ont une vitesse record Guinness acoseguit, ce sont:

1 train balle º au Japon, train JR – Maglev MLXO1 avec tous les dossiers de 581 KM / H.

2 ème TGV en France, mai 1990, TGV NUM 325. 515,3 kilomètres par heure et Avril 2007, un V-150 totaux d’Alstom expérimentales TGV 574,8 kmh sur la ligne de Paris à Strasbourg.

3 e, Train ICE expérimentale en Allemagne avec 406 KM / H. en 1988.

4 º, de TGV – train à grande vitesse AVE – espagnol, avec quelque 310 KM / H.

5 º 2 Pendolino ETR 610 Eurocité train italien, avec une vitesse de pointe de 250 KM / H.

Puis-je arrivé à des images de train à grande vitesse en Catalogne française, en particulier la ligne à grande vitesse entre la France et Gérone, Figueres Vilafant gare.

Modèle qui apparaît sur ​​les photos est un TGV Duplex forme 150 fans, profitez de ces photos. Jusqu’à la prochaine fois.

CONFIGURACIO/ CONFIGURATION  (TGV DUPLEX) // Information by Wikipedia.

Composicio: M+8R+M

Longitut:  200,19 m

Amplada: 2,9 m

Pes: 424 tn

Ample de via: 1.435 mm

Electrificacio: 1.500 V cc/25.000 V ca

VM: 320 km/h

Potencia: 8.800 Kw

Num. Places: 512

Comandament multiple: 2 unitats.

 

 

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s