FERRARI ENZO (2002 – 2004) FOTOS

CATALÀ
Molt bona nit aficionats,
aqui us poso el tercer cotxe mes important de la saga F… pero en aquest cas, no es F sino Enzo. En la realitat, es tenia que dir F60, pero varen cambiar de nom en honor al seu fundador Enzo Ferrari.
Aquest model es va fabricar entre 2002 y 2004 i tenia una produccio limitada de 349 unitats, pero al final es varen construir 400 unitats. Actualment en el mon en queden uns 350 aproximadament.

PREDECESSOR: FERRARI F50
PERIODE: 2002 – 2004 (400 FABRICATS)
CONFIGURACIO: MOTOR CENTRAL POSTERIOR LONGITUDINAL, TRACCIO POSTERIOR
LLARG/AMP/ALT/BAT: 4700 X 2030 X 1140 X 2650 MM
CILINDRADA: 5.998 CC/ 6 L
CILINDRES/VALVULES: 12 EN V A 65º, 48 VALVULES (4 VALVULES PER CILINDRE)
ALIMENTACIO: BOSCH MOTRONIC ME7 D’INJECCIO SECUENCCIAL ELECTRONICA
CAIXA: SECUENCIAL F1 MANUAL 6 VELOCITATS
SUSPENSIONS: PARALELOGRAM DEFORMABLE AMB DOBLE TRIANGLE
FRENS: DISCS VENTILATS DE FIBRA DE CARBONI AMB ABS I ESP
PNEUMATICS: DAV 245/35 X 19″ POST 345/35 X 19″
TANQ COMB: 110 L
PES: 1355 KG
VEL MAX: 350 KM/H
0-100 KM/H: 3,6 S
POT MAX: 651 HP / 7800 RPM, PAR MAX: 657 NM A 5500 RPM
REG MAX: 8200 RPM

ESPANYOL
Muy buenas noches aficionados,
aqui os pongo el tercer coche más importante de la saga F. .. pero en este caso, no se F sino Enzo. En la realidad, se tenía que decir F60, pero fueron cambiar de nombre en honor a su fundador Enzo Ferrari.
Este modelo se fabricó entre 2002 y 2004 y tenía una producción limitada de 349 unidades, pero al final se construyeron 400 unidades. Actualmente en el mundo quedan unos 350 aproximadamente.

Predecesor: FERRARI F50
PERIODO: 2002 – 2004 (400 FABRICADOS)
CONFIGURACION: MOTOR CENTRAL POSTERIOR LONGITUDINAL, TRACCION POSTERIOR
LARGO / AMP / ALT / BAT: 4700 X 2030 X 1140 X 2650 MM
CILINDRADA: 5.998 CC / 6 El
CILINDROS / VALVULAS: 12 EN VANO 65 º, 48 VALVULAS (4 válvulas por cilindro)
ALIMENTACION: Bosch Motronic ME7 DE INYECCION SECUENCCIAL ELECTRONICA
CAJA: SECUENCIAL F1 MANUAL 6 VELOCIDADES
SUSPENSIONES: PARALELOGRAM deformable con DOBLE TRIÁNGULO
FRENOS: DISCOS VENTILADOS DE FIBRA DE CARBONO CON ABS Y ESP
NEUMATICOS: DAV 245/35 X 19 “POST 345/35 X 19”
Tanq COMB: 110 L
PESO: 1355 KG
VELO MAX: 350 KM / H
0-100 KM / H: 3,6 S
PUEDE MAX: 651 HP / 7800 RPM, PAR MAX: 657 NM A 5500 RPM
RIEGO MAX: 8200 RPM

ENGLISH
Very good amateur night,
Here you put the third most important car of the series F. .. but in this case, but not F Enzo. In reality, it was said that F60, but they change the name in honor of its founder Enzo Ferrari.
This model was manufactured between 2002 and 2004 and had a limited production of 349 units, but the final 400 units were built. Currently there are about 350 in the world around.

Preceded FERRARI F50
PERIOD: 2002 – 2004 (400 MANUFACTURED)
CONFIGURATION: POSTERIOR LONGITUDINAL engined, rear
LONG / AMP / ALT / BAT: 4700 X 2030 X 1140 X 2650 MM
Displacement: 5998 CC / 6 L
CYLINDERS / VALVES: 12 IN VA 65 °, 48 valves (4 valves per cylinder)
FOOD: BOSCH Motronic ME7 SECUENCCIAL ELECTRONIC INJECTION
BOX: 6 SPEED MANUAL F1 sequential
SUSPENSION: DOUBLE TRIANGLE WITH deformable parallelogram
BRAKES: Ventilated disks of carbon fiber with ABS and ESP
Pneumatics: DAV 245/35 X 19 “POST 345/35 X 19”
TANQ COMB: 110 L
WEIGHT: 1355 KG
MAX VEL: 350 KM / H
0-100 km / h: 3.6 s
CAN MAX: 651 HP / 7800 RPM MAX TORQUE: 657 Nm at 5500 RPM
REG MAX: 8200 RPM

FRANCE
Très bonne nuit amateur,
Ici vous mettez la troisième voiture la plus importante de la série F. .. mais dans ce cas, mais pas F Enzo. En réalité, il a été dit que F60, mais ils changent le nom en l’honneur de son fondateur Enzo Ferrari.
Ce modèle a été fabriqué entre 2002 et 2004 et a eu une production limitée de 349 unités, mais les 400 derniers logements ont été construits. Actuellement, il ya environ 350 dans le monde qui les entoure.

Précédé FERRARI F50
PÉRIODE: 2002 – 2004 (400 FABRICANT DE)
CONFIGURATION: POSTÉRIEURE moteur LONGITUDINALE, arrière
LONG / AMP / ALT / BAT: 4700 X 2030 X 1140 X 2650 MM
Déplacement: 5998 CC / 6 L
Cylindres / soupapes: 12 EN VA 65 °, 48 soupapes (4 soupapes par cylindre)
ALIMENTATION: Bosch Motronic ME7 INJECTION ÉLECTRONIQUE SECUENCCIAL
BOX: manuelle 6 vitesses séquentielle F1
SUSPENSION: TRIANGLE DOUBLE AVEC parallélogramme déformable
FREINS: disques ventilés de fibre de carbone avec ABS et ESP
Pneumatique: DAV 245/35 X 19 “POST 345/35 X 19”
COMB TANQ: 110 L
POIDS: 1355 KG
MAX VEL: 350 KM / H
0-100 km / h: 3,6 s
CAN MAX: 651 HP / 7800 RPM Couple maxi: 657 Nm à 5500 RPM
REG MAX: 8200 RPM

PD 24 12 12: LINK FOTOS FERRARI BY LLEUREIOCI TO YOUTUBE,

http://www.youtube.com/watch?v=iSQuxdtnOm0&feature=youtu.be

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a FERRARI ENZO (2002 – 2004) FOTOS

  1. Hi, you have a great website. If you want to Get Unlimited Supply Of High PR Backlinks And Laser Targeted Traffic From Major Bookmarking Sites… All Done In Minutes On Autopilot! Check out http://bookmarkingdemonx.com/

  2. Retroenllaç: FERRARI (EXTRA LINKS 21 09 12) | Espacio de alex

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s