DACIA DUSTER, LA REVOLUCIO DEL 4X4

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Va sortir a principis del 2010 a Europa, i poc despres va començar a l’estat espanyol cap al mes de març. Deien que seria un exit, i la veritat es que un exit aclaparador. Estem davant el nou Lada Niva del nou segle, no ha sigut Lada sino Dacia de la ma de Renault que han fet real aquest automobil. El Duster te exit a molts paisos europeus com, França, Italia, Alemanya, Holanda. Es fabrica a la factoria de Pitesti (Rumania) i el model mes demanat (amb un 94%) es el DCI 110 CV 4X4 LAUREATE. Amb un motor procedent de Renault (1.5 DCI 110 CV 4X4), i la transmissio 4×4 procedent de la Nissan, te unes cotes 4×4 molt bones, com per exemple els angles: angle d’atac 30º angle ventral 23º i angle de sortida de 36º, amb una altura lliure al terra de 210 mmm. L’interior al volant i tot l’habitacle es d’origen Renault (quadrant d’abord del r. clio), es ample, pero el equipament amb el nivell mes alt encara aixis, no es gaire complet. El maleter, (4×4) es de 443 dcl i porta la safata porta equipatges de tela que no s’enrotlla. Els consums son continguts 5,3, 6,5 maxim 8 l, amb un dipossit de combustible de 50 l. L’any que ve, el 2012, el Duster rep un nou rentat de cara, on la calandra sera cromada, els interiors rebran un nou retoc com p.ex, els botons dels apuja vidres estaran a les portes i no a la consola central com ara i es vendra al Regne Unit.També hi haura nous motors de 2.0i 16v i canvi automatic (per els mercats de Brazil i Rusia). Salió a principios de 2010 en Europa, y poco después comenzó en España hacia el mes de marzo. Decían que sería un éxito, y la verdad es que un éxito abrumador. Estamos ante el nuevo Lada Niva del nuevo siglo, no ha sido Lada sino Dacia de la mano de Renault que han hecho real este automóvil. El Duster tiene éxito en muchos países europeos como, Francia, Italia, Alemania, Holanda. Se fabrica en la factoría de Pitesti (Rumanía) y el modelo más vendido (con un 94%) es el DCI 110 CV 4X4 Laureate. Con un motor procedente de Renault (1.5 DCI 110 CV 4×4), y la transmision 4×4 procedente de la Nissan, tiene unas cotas 4×4 muy buenas, como por ejemplo los angulos: ángulo de ataque 30 º ángulo ventral 23 º y ángulo de salida de 36 º, con una altura libre al suelo de 210 mmm. El interior al volante y todo el habitáculo es de origen Renault (cuadrante de a bordo del r. clio), es amplio, pero el equipamiento con el nivel más alto aún asi, no es muy completo. El maletero, (4×4) es de 443 DCL y lleva la bandeja porta equipajes de tela que no se enrolla. Los consumos son contenidos 5.3, 6.5 maximo 8 l, con un deposito de combustible de 50 l. El año que viene, el 2012, el Duster recibe un nuevo lavado de cara, donde la parrilla será cromada, los interiores recibirán un nuevo retoque como p.ej, los botones de los sube cristales estarán en las puertas y no en la consola central como ahora y también habrá nuevos motores para diferentes mercados de 2.0i 16v y automático (mercados brasileño y ruso), se vendra el Reino Unido, y Rusia. He left in early 2010 in Europe, and soon after began to Spain in March. They said it would be a success, and the truth is that an overwhelming success. We are facing the new century the new Lada Niva, Lada has not been but from the hand of Dacia Renault have made this real car. The Duster is successful in many European countries as France, Italy, Germany, the Netherlands. It is manufactured in the factory in Pitesti (Romania) and model demanat month (with 94%) is the 4X4 DCI 110 CV Laureate. With an engine from Renault (4X4 1.5 DCI 110 hp) and the transmission from the Nissan 4×4, 4×4 has some very good levels, such as the angles: angle 30 º and 23 º angle ventral angle of departure of 36 degrees, with a height of 210 mmm free land. Inside the wheel and the interior is all original Renault (Clio r. quadrant of the board) is wide, but the equipment with the highest level yet, not too full. The trunk, (4×4) is 443 and DCL takes the tray door luggage fabric that wraps. Consumption contents are 5.3, 6.5 maximum 8 liters, with fuel dipossit 50 L. Next year, 2012, the Duster gets a new facelift, where the calendar will be chrome, the interior received a new editor as eg, the button raises the glass in doors and not be in the center console and as such there will be new engines for 16 different mercarts of wine 2.0i automatic (brazilers and Russian markets), will be sold in the UK and Russia. PD: Semble que ser que el nou Dacia Duster del proper any (2012) amb el volant a la dreta (per els mercats d’Anglaterra), s’atrasa fins l’any 2013. Fa poc va sortir de la factoria de Pitesti (Rumania), el model num 200.000 del Dacia Duster (que nomes fa com a molt dos anys que es ven). Per cert, el Duster, per la comunitat europea, esta sota el nom de Dacia Duster, altres paisos, com l’Argentina i Brasil, esta sota el nom de Renault Duster (molt mes ben equipats, per aquests mercats respectivament) i per l’any que ve (2012), podria sortir a l’India sota el nom de Nissan Duster, ja que hi ha molts paisos del mon que no coneixen les marques de Dacia i Renault. PD: parece ser que el nuevo Dacia Duster del próximo año (2012) con el volante a la derecha (para los mercados de Inglaterra), se atrasa hasta el año 2013. Hace poco salió de la factoría de Pitesti (Rumanía), el modelo num. 200.000 del Dacia Duster (que solo hace como mucho dos años que se vende). Por cierto, el Duster, para la comunidad europea, esta bajo el nombre de Dacia Duster, otros países, como Argentina y Brasil, esta bajo el nombre de Renault Duster (mucho mas bien equipados, para estos mercados respectivamente) y por el próximo año (2012), podría salir a la India bajo el nombre de Nissan Duster, ya que hay muchos países del mundo que no conocen las marcas de Dacia y Renault. PS seems to be the new Dacia Duster next year (2012) with the steering wheel to the right (for the markets of England), being enredareix until 2013. I recently left the factory in Pitesti (Romania), the numerical model of the Dacia Duster 200 000 (which at most only two years ago sold). Indeed, the Duster, the European community, is under the name Dacia Duster, other countries such as Argentina and Brazil, under the name of this Renault Duster (much better equipped for these markets respectively) and the next year (2012), could go to India under the name Nissan Duster, as there are many countries who do not know of Dacia and Renault brands.

PD 07 03 2015: BLOG BY LLEUREIOCI NEW BLOG LLEUREIOCI MOTOR, VISIT: LINK https://lleureiocimotor.wordpress.com/

Galeria | Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s