SANT MIQUEL DE SOLTERRA (1203 M) 07 02 10

Hola bona tarda,
El passat diumenge 7 de febrer, va tocar ruta nova, i en aquest cas, varen anar fer un cim. Aquesta vegada varen anar al cim de Sant Miquel de les Formigues a 1.203m, a uns 8 kms de la poblacio de St Hilari Sacalm (La Selva).
Varem sortir aviat des de Cassà de la Selva (9 a.m), per dirigir-nos al poble de St Hilari , (Eix Transversal C 25). Dins la poblacio de St Hilari, entrant al poble, girar a ma esquerra i seguir l’avinguda cap al centre del poble. A la rotonda num.3, hi ha 5 posibles sortides, agafar la sortida 3 (a l’esquerra del conductor queda una casa groga), tirar cap avall, i  a pocs metres tornar a girar a la dreta, i continuar fins al ceda el pas, despres continuar a l’esquerra, per un carrer amb una petita baixada i molta pujada. Al final d’aquest carrer, trobarem uns terronos i cap al final el poligon industrial. Be girar a l’esquerra direccio la font del Sastre, on quedara a la nostra dreta un descampat on fan trial i al fons queda el poligon. Seguirem per aquesta carretera, que ens portara cap a dalt la muntanya. Hi ha un trencant a ma esquerra, que porta a una casa de turisme rural, vosaltres seguiu a la dreta (voreu una illeta pintat en blanc i un parquing a tocar amb un parc " es la font del sastre",) seguiu direccio a Taverna del Subirà, es una carretera estreta, al cap d’uns kilometres passa a ser pista forestal. La pista hi ha molts de forats, aixo fa que els tinguem que sortejar amb l’auto (ultimes pluges), a pesar d’aixo podem seguir endavant (qualsevol turisme), fins arribar al km 5,6 on deixem el cotxe i comencem la ruta per pujar a dalt el cim, per cert per arribar aquest punt, trobarem una curva a la dreta de 90º i a l’esquerra hi ha una font, i mes avall de la font hi ha un cami que va pujant, (aquest es el cami d’nici al cim), veieu les fotos d’inici de ruta.

Hola buenas tardes,
El pasado domingo 7 de febrero, tocó ruta nueva, y en este caso, fuimos hacer una cima. Esta vez fuimos a la cima de Sant Miquel de les Formigues a 1.203m, a unos 8 kms de la población de St. Hilari Sacalm (La Selva).
Salimos temprano desde Cassà de la Selva (9 a.m), para dirigirnos al pueblo de Sant Hilari, (Eje Transversal C 25). Dentro de la población de St. Hilari, entrando al pueblo, girar a mano izquierda y seguir la avenida hacia el centro del pueblo. En la rotonda num.3, hay 5 posibles salidas, tomar la salida 3 (a la izquierda del conductor queda una casa amarilla,direccion Font del Sastre), tirar hacia abajo, ya pocos metros volver a girar a la derecha, y continuar hasta el ceda el paso, después continuar a la izquierda, por una calle con una pequeña bajada y mucha subida. Al final de esta calle, encontraremos unos terrenos y hacia el final el polígono industrial. Bien girar a la izquierda direccion la fuente del Sastre, donde quedara a nuestra derecha un descampado donde hacen trial y al fondo queda el polígono. Seguiremos por esta carretera, que nos llevará hacia arriba la montaña. Hay un desvío a mano izquierda, que lleva a una casa de turismo rural, vosotros seguid a la derecha (verá una isla pintada en blanco y un parking junto con un parque "es la fuente del sastre",) siga direccion a Taverna del Subirà, es una carretera estrecha, al cabo de unos kilómetros pasa a ser pista forestal. La pista hay muchos agujeros, eso hace que tengamos que sortear con el auto (últimas lluvias), a pesar de ello podemos seguir adelante (cualquier turismo), hasta llegar al km 5.6 donde dejamos el coche y empezamos la ruta para subir al la cima, por cierto, este punto esta en una curva de 90º a la derecha, hay una fuente a la izquierda i mas a la izquierda hay un camino que sube hacia arriba, os he puesto una imagenes del punto de inicio.

Hi good afternoon,
On Sunday February 7, played a new route, and in this case, they go to a summit. This time they go to the top of St. Michael the Ants to 1.203m, approximately 8 kms from the town of St. Hilaire Sacalm (The Jungle).
We left early from Cassà de la Selva (9 am) to drive us to the village of St Hilaire (Transverse 25 C). Within the population of St. Hilaire, entering the village, turn left and follow the avenue towards the center of town. At the roundabout No.3, there are 5 possible exits, take Exit 3 (to the left of the driver is a yellow house), pull down, and a few meters turn right again and continue until the CEDA step, then continue left for a street with a very small download and upload. At the end of the street and find some terronos the end the industrial estate. Well, turn left towards the source of Sastre, which will be at our right where they are an open trial and the background is the polygon. Continue on this road, which leads to the mountain top. There is a breaking to the left, leading to a farmhouse, you follow the right (you will see a block painted white and the parking right next to a park "is the source of the tailor") follow direction Tavern the Subirà is a narrow road, after a few kilometers becomes a forest track. The trail has many holes, this makes that we have to overcome the self (latest rains), in spite of that we can continue (any tourism), up to 5.6 km where you leave the car and began the path to climb up the hill, by the way to reach this point, we find a curve to the right 90 degrees to the left there is a fountain, and below the video there is a path that rises (this is ome of the way to the summit), see photos of the trip home

FOTOS INICI RUTA, PUNT KILOMETRIC 5.6
FOTOS INICIO RUTA, PUNTO KILOMETRICO 5.6
 HOME PHOTOS TRAIL, POINT KILOMETRIC 5.6

Comencem la ruta, anem pujant on anem veien boscos amb molts d’arbres aixis fins quasi be a dalt del cim, on no tardem gaire (cap a una hora maxima de ruta a peu), pero us puc dir que si enganxem un bon dia, podrem veure grans vistes, com les que varem poguer observar molts de llocs que ara us possare a continuacio, que son les seguents, son imatges magnifiques des de dalt el cim.

Empezamos la ruta, vamos subiendo dónde vamos viendo bosques con muchos árboles así hasta casi a la cima, donde no tardamos mucho (a una hora maxima de ruta a pie), pero os puedo decir que nos hizo un buen día , podimos ver grandes vistas, como las que  podimos observar muchos lugares que ahora os pondre a continuación, que son las siguientes, son imágenes magníficas desde arriba la cima..

We started the route, go up where we saw many forest trees and on until almost the top of the summit, where long afternoons (to a maximum travel time on foot), but I can tell you that if you paste a good day we can see great views, we like being able to see many places that now we possare then which are the following, are magnificent images from above the summit.

IIMATGES DES DE EL CIM DE ST MIQUEL DE LES FORMIGUES

IMAGENES DESDE LA CIMA DE S MIQUEL DE LES FORMIGUES

IMAGES FROM THE SUMMIT OF THE ANTS MIQUEL ST

DES DE EL CIM, IMATGES ESPECTACULARS, A 360 º

DESDE LA CIMA, IMAGENES ESPECTACULARES, A 360º

From the top, spectacular images, 360 °

increible vistes, que ara us dic amb aquest ordre, d’esquerra a dreta, començant per dalt, son 12 imatges (a 360º)

1º Provincia de Girona, amb diverses comarques, del baix i alt emporda.

2º Golf de Roses, amb els pobles turistics d’Empuriabrava i Roses

3º Primer terme, la ciutat de Girona, les Gabarres amb el santuari dels Angels, el Castell de Montgri i les Illes Medes

4º Girona Nord, Les Gabarres, i vista de la Costa Brava, entre els pobles de St. Feliu de Guixols i Palamos.

5º Aeroport de Girona, Carretera de Riudellots a Cassa de la Selva, poble de Cassà de la Selva, massis de les Gabarres i el Puig d’Arques amb el radar meteorologic que brilla al mig de Les Gabarres.

6º Castell de Montsoriu

7º Poble de St. Hilari

8º Ciutat de Vic.

9º Montanyes de Montserrat

10º Pirineu Català.

11º Massis del Collsacabra

12º Santuari del Far

increible vistas, que ahora os digo con este orden, de izquierda a derecha, empezando por arriba, son 12 imágenes (a 360 º)

1 º Provincia de Girona, con diversas comarcas, del bajo y alto emporda.

2 º Golf de Roses, con los pueblos turísticos de Empuriabrava y Roses

3 º Primer término, la ciudad de Girona, las Gabarres con el santuario dels Angels, el Castillo de Montgrí y las Islas Medes

4 º Girona Norte, Las Gabarres, y vista de la Costa Brava, entre los pueblos de St.. Feliu de Guixols y Palamós.

5 º Aeropuerto de Girona, Carretera de Riudellots a Cassa de la Selva, pueblo de Cassà de la Selva, macizo de las Gabarres y el Puig d’Arques con el radar meteorológico que brilla en medio de Las Gabarres.

6 º Castillo de Montsoriu

7 º Pueblo de St.. Hilari

8 º Ciutat de Vic.

9 º Montañas de Montserrat

10 º Pirineo Catalán.

11 º Massis del Collsacabra

12 º Santuario del Far

incredible views, now you say to that order, left to right, starting up, are 12 images (360 °)

1 Province of Girona, several counties, the low and high ampurdan.

2nd Gulf of Roses, the tourist towns of Empuriabrava and Roses

3rd place First, the city of Girona, the barge with the Angels Shrine, Castle Montgri and the Medes Islands

4th Girona north, tender, and views of the Costa Brava, between the villages of St. Feliu de Guixols and Palamos.

5th Girona, Carretera de Riudellots in Cassa de la Selva village Cassà de la Selva, masses of the barge and Puig d’Arques with the weather radar that shines amidst the barge.

6th Castle Montsoriu

7th St Pueblo. Hilari

8th City of Vic.

9th mountains of Montserrat

10th Catalan Pyrenees.

11th Massif Collsacabra

12th Lighthouse Sanctuary

I amb aquestes espectaculars imatges, acabem aquesta petita ruta, fins la propera.

I con estas espectaculares imagenes, acabamos esta pequeña ruta, hasta la proxima

And with these spectacular images, just this little road until the next.

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a SANT MIQUEL DE SOLTERRA (1203 M) 07 02 10

1. siria ha dit:

q bellas esas tomas…espectaculares…