FAGEDA DE LA GREVOLOSA// PIC DE L’ALIGA

Hola, bona tarda novament.
Us passo les fotos de l’ultima sortida, feta el passat dimarts 13 d’octubre del ’09.
Ruta feta en un primer moment a la Fageda de la Grevolosa (St. Andreu de la Vola "Osona"), que al final va ser el Pic de l’Aliga d’uns 1.342 m.
Varem anar a mig de mati, sortint des de Cassà de la Selva, direccio Vic per Eix Transversal, pero atencio, portaven GPS, i el GPS ens diu agafar direccio Angles, Amer, Les Planes D’Hostoles, i l’Eix Olot-Vic. Varen estrenar el nou Eix Olot-Vic passant per el un dels tunels de Bracons amb uns 4.558m d’allargada i molt recte. Be passat els tunels, sortim per la sortida de St. Pere de Torello, anant a buscar aquesta població i seguint per dintre de la poblacio direcció St. Andreu de la Vola (Osona), separen uns 10 km (des St. Pere Torello-St. Andreu de la Vola). Tambe haig de dir, que es pot agafar una sortida dintre el mateix Eix Olot-Vic, pero atencio la sortida nomes esta en una sola direccio que es vinguen de Vic cap a Olot, esta entre una de les sortides dels tunels, i  fent aquesta sortida, nomes hi ha un parell de quilometres, fins el punt on començar la ruta que es el punt kilometric 23’5. (Agafan per St. Pere de Torello, farem molta mes volta, i en ves d’un parell de kms, farem uns 20 kms de mes.) la carretera de St. Pere de Torello fins a St Andreu de la Vola es estret, passat el poble de St. Andreu de la Vola es mes ample. El nostre punt es el kilometre 23’5, "La Baulella" on deixem el auto, en una carretera que fa un gir de dretes i l’entrada al cami esta en aquest gir pero a l’esquerra, us passo unes fotos d’aquest punt kilometric.
 

Hola, buenas tardes nuevamente.
Os paso las fotos de la última salida, hecha el pasado martes 13 de octubre del ’09.
Ruta hecha en un primer momento a la Fageda de la Grevolosa (St. Andreu de la Vola "Osona"), que al final fue el Pic de l’Aliga de unos 1.342 m.
Fuimos a mitad de mañana, saliendo desde Cassà de la Selva, direccion Vic por Eje Transversal, pero atención, llevaba GPS, y el GPS nos dice coger direccion Anglés, Amer, Les Planes D’Hostoles, y el Eje Olot – Vic. Estrenamos el nuevo Eje Olot-Vic pasando por  uno de los túneles de Bracons con unos 4.558m de largo y muy recto. Bien pasado los túneles, salimos por la salida de St.. Pere de Torello, yendo a buscar esta población y siguiendo por dentro de la población dirección St.. Andreu de la Vola (Osona), separan unos 10 km (desde St.. Pere Torello-St. Andreu de la Vola). También tengo que decir, que se puede coger una salida dentro del mismo Eje Olot-Vic, pero atención la salida solo esta en una sola direccion que se ve, de Vic a Olot, esta entre una de las salidas de los túneles, y haciendo esta salida, sólo hay un par de kilómetros, hasta el punto donde comenzar la ruta que es el punto kilométrico 23,5. (Cogiendo por St. Pere de Torello, haremos mucha más vuelta, y en ves de un par de kms, haremos unos 20 kms de mas.) La carretera de St.. Pere de Torello hasta St. Andreu de la Vola es estrecho, pasado el pueblo de St.. Andreu de la Vola es más ancho. Nuestro punto es el kilómetro 23’5, "La Baulella" donde dejamos el auto, en una carretera que da un giro de derechas y la entrada al camino esta en este giro pero a la izquierda, os paso unas fotos de este punto kilométrico.

 
 
Ja quant comencem la ruta, la ruta esta marcada amb linies de color blau, on mes endavant, tindrem que anar obrin i tancant les tanques que trobem al seu pas. Crec que es a la cinquena tanca, hi ha un cami abans de obrir la tanca que queda a ma dreta, agafeu aquest cami d’abans de la tanca, ja que no hi ha cap retol que ho indiqui, ja que la traça de color blau, esta situada una mica mes amunt(us he d’enfilar per unes roques). Si passeu aquesta tanca, trobareu que es cambia de color la ruta, passa de blau a vermell.
El cami una mica estret, passa per el mig de boscos amb bastant vegetacio, i de tant en tant ens deixa veure algunes petites vistes.
 

Ya cuando empezamos la ruta, la ruta está marcada con líneas de color azul, donde más adelante, tendremos que ir abriendo y cerrando las vallas que encontramos a su paso. Creo que es la quinta valla, hay un camino antes de abrir la valla que queda a mano derecha, tomar este camino de antes de la valla, ya que no hay ningún rótulo que lo indique, ya que la traza de color azul, está situada un poco más arriba (hay de trepar por unas rocas). Si pasan esta valla, encontrará que se cambia de color la ruta, pasa de azul a rojo.
El camino un poco estrecho, pasa por el medio de bosques con bastante vegetacion, y de vez en cuando nos deja ver algunas pequeñas vistas

 
 
Arribat en aquest punt, enfilem direccio el Pic de l’Àliga, un cim de 1.342 m i on des d’aquest cim podrem veure una gran panoramica de moltes muntanyes de Catalunya (sempre hi quant faci molt bon dia…clar). Fotos a continuacio des de dalt el cim. imatges, girant a 360º… es el que varem poguer veure.
Son totes aquestes montanyes, seguit per aquest ordre… El Canigo, el Pedraforca, Montanyes de Montserrat, el Turo del Home, Puigsacalm, platja de Pals….. potser que encara aixis en deixi algun cim, us passo les fotos a continaucio.
 

Llegado a este punto, enfilamos direccion el Pico del Águila, una cima de 1.342 m, donde desde esta cima podremos ver una gran panoramica de muchas montañas de Cataluña (siempre  y  cuando haga muy buen día … claro). Fotos a continuación desde arriba la cima. imágenes, girando a 360 º … es lo que podimos ver.
Son todas estas montañas, seguido por este orden … El Canigo, el Pedraforca, Montañas de Montserrat, el Turo del Home, Puigsacalm, playa de Pals ….. puede que aún así deje alguna cima, os paso las fotos a continuación.

 
 
Be, amb aquestes imatges, acabo aquesta ruta, pero abans, us haig de comentar, que en aquest cim no varem apreciar que estavem a l’estacio de la tardor astronomica, com es pot observar en els imatges d’aquesta verdor en plena naturalessa, on dintre d’un parell de setmanes, poguessim veure la vall amb el color marronos de les fulles. (aques any semble que la tardor va en retard)
Be fins a la propera.
 

Bueno, con estas imágenes, acabo esta ruta, pero antes, tengo que comentar, que en esta cumbre no pudimos apreciar que estábamos en la estación del otoño astronomica, como se puede observar en las imágenes de esta verdor en plena naturaleza , donde dentro de un par de semanas, pudiéramos ver el valle con el color marrón de las hojas. (este año,parece que otoño viene con retraso)
Bien hasta la próxima.

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s