MATINAL A SES CADIRETES

Hola, molt bona tarda a tothom,
El passat 4 d’octubre, vaig fer una matinal al cim de Ses Cadiretes. Be aquest petit cim semble una mica desconegut, pero ara us explicare cap on esta. Esta situat a uns 13 kilometres de Llagostera. La ruta tambe hi trobarem dolmens i un mirador i  una torre de guaita dels guardies forestals(prohibida l’entrada, nomes per guardies).
 
a continuacio, fotos de la matinal.
 
Hola, muy buenas tardes a todos,
El pasado 4 de octubre, hice una matinal en la cima de Ses Cadiretes. Bien esta pequeña cima parece algo desconocido, pero ahora os explicare hacia donde esta. Esta situado a unos 13 km de Llagostera. La ruta también encontraremos dólmenes y un mirador y una torre de vigilancia de los guardias forestales (prohibida la entrada, sólo para guardias).

a continuación, fotos de la matinal

 
 
Des d’aqui dalt aquest cim, es podem arribar a veure grans vistes, i a mes a mes, es poden arribar a sentir els motors dels vaixells (on no queda gaire lluny el mar, es a tocar, pero no s’arriba a veure, nomes es pot arribar a veure una mica de costa ((nomes un punt)), i possiblement sigui del poble turistic de Lloret, en aquest dia, es podia veure molt poc a causa de la calitxa. A continuacio imatges des del cim. Es poden observa, els pobles de Llagostera, Cassa "amb calitxa", el Masnou i altres indrets.. aqui estan..
 

Desde aquí arriba esta cima, se puede llegar a ver grandes vistas, y además, se pueden llegar a sentir los motores de los barcos (donde no queda muy lejos el mar, es tocar, pero no se llega a ver , sólo se puede llegar a ver un poco de costa ((solo un punto)), y posiblemente sea del pueblo turístico de Lloret, en este día, se podía ver muy poco debido a la nublina. A continuacion imágenes desde la cima. Se pueden observar, los pueblos de Llagostera, Cassa "con nublina", el Masnou y otros lugares .. aquí están ..

 

Be i amb aquestes fotos, acabo aquesta matinal.

Abans d’acabar, us faig un petit croquis per arribar fins aquest cim:

Hi han diferentes maneres, la primera, per el mig del poble, agafant per el carrer q va fins a Tossa, trencant per el carrer on hi ha situat el Bar el Carril, que ara esta un tros tallat per obres, agafar per el seguent carrer, on hi ha una pizzeria que fa cantonada, i seguir per aquest carrer, fins tornar agafar el carrer inicial, on mes endavant trobarem una rotonda, i girarem a la dreta, on us donc una referencia, hi un taller mecanic, Robert Coromines, si ho trobeu, seguiu aquesta petita carretera, on mes endavant travessareu el pont de l’autovia i passat el pont a pocs metres de l’autovia seguiu a ma esquerra i continueu per aquesta estreta carretera fins al punt kilometric num. 9, a partir d’aqui, hi ha un cami a la dreta amb un gran mapa, si podeu, podeu deixar el cotxe en aquest lloc, pero es molt petit, i no crec q hi puguin quebre molts de cotxes. A partir d’aqui comença la mini ruta a peu.

La segona manera d’anar, es agafant l’autovia de St. Feliu de Guixols a Massanet, i sortir per la sortida de Llagostera-St Llorens i St Grau- Tossa. i igual com l’explicacio de dalt.

Bien y con estas fotos, acabo esta matinal.

Antes de terminar, os hago un pequeño croquis para llegar hasta esta cima:

Hay diferentes maneras, la primera, por el medio del pueblo de Llagostera, cogiendo por la calle que  va hasta Tossa, cruzando por la calle donde está situado el Bar el Carril, que ahora está un trozo cortado por obras, coger por la siguiente calle, donde hay una pizzería que hace esquina, y seguir por esta calle, hasta volver tomar la calle principal, donde más adelante encontraremos una rotonda, y giraremos a la derecha, donde le doy una referencia, un taller mecanico, Robert Coromines , si lo encuentra, siga esta pequeña carretera, donde más adelante atravesaréis el puente de la autovía y pasado el puente a pocos metros de la autovía siga a mano izquierda y continúe por esta estrecha carretera hasta el punto kilométrico num. 9, a partir de aquí, hay un camino a la derecha con un gran mapa, si puede, puede dejar el coche en este lugar, pero es muy pequeño, y no creo q puedan quebre muchos de coches. A partir de aquí comienza la mini ruta a pie.

La segunda manera de ir, es tomando la autovía de St.. Feliu de Guixols a Massanet, y salir por la salida de Llagostera-St Llorens y St. Grau-Tossa. y al igual que la explicacion de arriba

 

Be i fins aqui aquesta matinal.

Fins la propera.

 

Bien y hasta aqui esta matinal.

Hasta la próxima

 
Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s