EL PUIG RODO

Hola a tots, ja torno a ser per  aqui. Ja som al mes de maig, com passa el temps de ràpid. Comença a venir el bon temps, i aixo es propici per sortir a visitar grans paisatges.
Aquest cap de setmana (llarg), he començat el dissabte a la tarda anant al Puig Rodo, a sobre el poble de Les Preses (La Garrotxa), on ara fa poc han obert la carretera o eix del Coll de Bracons, hi ha propiciat que hi aixi un trafic tremendo de vehicles per la poblacio de Les Preses. No es pot tenir tot… pero que hi farem, les comunicacions son les comunicacions….
Per arribar aqui dalt el Puig Rodo, agafem la carretera de per Salt, Angles, Amer, Les Planes d’Hostoles, i fins uns 100 metres abans d’arribar a la poblacio de les Preses, trenquem a ma dreta. Des de baix fins a dalt hi ha uns cinc quilometres aproximadament, on es pot arribar en cotxe fins a dalt. La Pista, esta asfaltada fins a dalt, pero aixo si, es molt estreta. Passen dos cotxes, pero s’ha de parar per poguer passar be.
A dalt hi ha una petita plaça per aparcar el cotxe. A la plaça, hi ha com un restaurant, i despres, hi ha diverses rutes per fer a peu i en btt.
Escollim anar al mirador de Puig Rodo (909 m), on des de el parquin hi ha uns vint minuts a peu (esta senyalitzat). Hi ha diferents camins. Agafem per el cami estret a l’esquerra, on podem gaudir d’un passeig , veien la natura i grans paisatges….

Hola a todos, ya vuelvo a estar aquí. Ya estamos en el mes de mayo, como pasa el tiempo de rápido. Empieza a venir el buen tiempo, y esto es propicio para salir a visitar grandes paisajes.
Este fin de semana (largo), he empezado el sábado por la tarde yendo al Puig Rodo, sobre el pueblo de Les Preses (La Garrotxa), donde hace poco han abierto la carretera o eje del Coll de Bracons, ha propiciado que tenga un trafico tremendo de vehículos por la población de Les Preses. No se puede tener todo … pero que le vamos a hacer, las comunicaciones son las comunicaciones ….
Para llegar aqui arriba el Puig Rodo, tomamos la carretera  por Salt, Anglés, Amer, Les Planes d’Hostoles, y hasta unos 100 metros antes de llegar a la población de Les Preses, giramos a mano derecha. Desde abajo hasta arriba hay unos cinco kilómetros aproximadamente, donde se puede llegar en coche hasta arriba. La Pista, esta asfaltada hasta arriba, pero eso si, es muy estrecha. Pasan dos coches, pero hay que parar para poder pasar bien.
Arriba hay una pequeña plaza para aparcar el coche.Después, hay varias rutas para hacer a pie y en btt.
Elegimos ir al mirador de Puig Rodo (909 m), donde desde el parques hay unos veinte minutos a pie (esta señalizado). Hay diferentes caminos. Tomamos por el camino estrecho a la izquierda, donde podemos disfrutar de un paseo por la naturaleza y ver grandes paisages.

Arribem a dalt el cim del Puig Rodo, de 909 m, on podem observar diferents llocs, des de veure la ciutat d’Olot i al seu darrere amb els Pirineus ben en farinats, fins el Golf de Roses, i el Santuari de la Mare de Deu del Mon, inclus el Puigsacalm….. us passo les fotos, en aquest ordre.

Llegamos arriba la cima del Puig Rodo, de 909 m, donde podemos observar diferentes lugares, desde ver la ciudad de Olot y sus montañas con los Pirineos bien nevados, hasta el Golfo de Roses, y el Santuario de la Mare de Deu del Mundo, incluido el Puigsacalm ….. os paso las fotos, en este orden.

I despres d’aquestes boniques imatges, anem baixant passant per un altre cami, on veiem una gran zona amb arbres i molta vegetacio fins arribar ana altre ruta on es desviem  per veure els animals  que habiten per aquesta zona en un petit recorregut.
Fins aqui la ruta del Puig Rodo.

Y después de estas bonitas imágenes, vamos bajando pasando por otro camino, donde vemos una gran zona con árboles y mucha vegetación hasta llegar a otra ruta donde nos desviamos para ver los animales que habitan por esta zona en un pequeño recorrido.
Hasta aquí la ruta del Puig Rodo.

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.