ST. JORDI ’09 A BCN

Com ha de ser un 23 d’abril al centre de BCN….Aquest any he pogut anar veure com es viu aquest ambient a les rambles…
Pero abans, d’anar a les rambles comencem per un altre lloc.
Mati del 23, 10.15 a.m. esperem el tren a l’estacio de Caldes de Malavella, per anar cap a BCN. Son les 11.46 que arribem a Passeig de Gracia i ens dirigim al Parc Guell. Visitem el Park Guell.(Metro L3, estacio de Vallcarca, a uns 600 metres de l’estacio de metro hi ha el Parc, esta ben indicat. s’han de pujar per un carrer on hi ha per lo menys 5 escales mecaniques), on tambe hi ha el museu d’en Gaudi.
Fotos del Parc Guell, que es molt visitat tots els dies….
 

Cómo debe ser un 23 de abril en el centro de BCN …. Este año he podido ir a ver cómo se vive este ambiente en las ramblas …
Pero antes, de ir a las ramblas empecemos por otro lugar.
Mañana del 23, 10:15 a.m. esperamos el tren en la estación de Caldes de Malavella, para ir hacia BCN. Son las 11:46 que llegamos a Paseo de Gracia y nos dirigimos al Parque Güell. Visitamos el Park Guell. (Metro L3, estación de Vallcarca, a unos 600 metros de la estación de metro está el Parque, esta bien indicado. Deben subir por una calle donde hay por lo menos 5 escaleras mecánicas) , donde también está el museo de Gaudi.
Fotos del Parque Güell, que es muy visitado todos los días ….

 
 
 
Sortim del Parc Guell, que ja es mes de la 13 del migdia. Decidim agafar el metro (L3, verda, estacio Vallcarca,direccio a Drassanes), on anem fins al Maremagnum.
Segona part…
Ben dinats, en filem per les Rambles (des de Colon) fins a dalt a l’altura de Plaça Catalunya, on no hi arribem i ens endincem direcció Portal del Angel, i trobem la Catedral de la Merce, on l’estan reformant.
 
 

Salimos del Parque Güell, que ya es mas de la 13 del mediodía. Decidimos coger el metro (L3, verde, estación Vallcarca, dirección  Drassanes), donde vamos hasta el Maremagnum.
Segunda parte …
Bien despues de comer, subimos por las Ramblas (desde Colon) hasta arriba a la altura de Plaza Cataluña, donde no llegamos  y nos ponemos direccion Portal del Angel, y encontramos la Catedral de la Merce, donde la están reformando.

 
D’aqui, passem a la Plaça del Rei i passem per la Plaça de St Jaume, plena, on l’ajuntament fa jornades de portes obertes.
 Continuem endavant direccio Rambles. Atapaida per tots els costats fins arribar a Plaça de Catalunya…. increible
 

De aqui, pasamos a la Plaza del Rey y pasamos por la Plaza de St. Jaume, plena, donde el ayuntamiento hace jornadas de puertas abiertas.
  Continuamos adelante direccion Ramblas. Llena por todos los lados hasta llegar a Plaza de Cataluña …. increible

I arribem el punt mes alt, la Plaça de Catalunya…. on hi trobem: les principals cadenes de TV3 i Catradio amb els seves carpes, tambe hi havien altres emisores i alguns quants famosos..
 

Y llegamos al punto más alto, la Plaza de Cataluña …. donde encontramos: las principales cadenas de TV3 y CatRàdio con sus carpas, también habian otras emisoras y algunos cuantos famosos ..

 
 
I mes al centre trobem la gran carpa de TV3 amb el programa El Club de l’Albert Om i el seu grup, amb Marina Rosell cantant La Santa Espina.
imatges inedites….
 

Y más en el centro encontramos la gran carpa de TV3 con el programa El Club de Albert Om y su grupo, con Marina Rosell cantando La Santa Espina. 
Imágenes inéditas ….

 

Be i fins aqui, aquesta ultima ruta que quasi be ha sigut com una mena de marato, que varem començar el passat dimecres al mati a Banyoles al museu de les estatues erotiques, passant al vespre a veure el partit del F.C. BCN -Sevilla i l’endema, tornar a ser a BCN, per viure el St. Jordi en viu, tot aixo amb un total de 450 kilometres (dos dies). Be, fins aqui amb aquesta ruta de BCN, acabem la nostra particular marato de visites (amb un total de 1.400 kilometres en una setmana i mitja), que varem començar el passat 9 d’abril a la Processo de Verges, seguint a altres excursions com les Fonts del Llobregat, Jardins del Gaudi, Rupit, Cim del Matagalls, etc…. un gran moviment, on s’ho em passat molt be. I esperem continuar fen mes sortides, i poguer-les publicar aqui en aquest blok. Ara continuarem fen mes sortides, pero nomes de cap de setmana.
Gracies a tothom per visitar aquest espai blok, moltisimes gracies.
Fins la propera.
 
Bien y hasta aqui, esta última ruta que casi ha sido como una especie de maratón, que empezaba el pasado miércoles por la mañana en Banyoles en el museo de las estatuas eróticas, pasando por la tarde a ver el partido del FC BCN-Sevilla y al día siguiente, volviendo a estar en BCN, para vivir el St. Jordi en vivo, todo esto con un total de 450 kilómetros (dos días). Bien, hasta aquí con esta ruta de BCN, acabamos nuestra particular maratón de visitas (con un total de 1.400 kilómetros en una semana y media), que comenzamos el pasado 9 de abril en la Processo de Verges, siguiendo a otras excursiones como les Fonts del Llobregat, Jardines del Gaudi, Rupit, Cim del Matagalls, etc …. un gran movimiento, donde  lo hemos pasado muy bien. Y esperamos continuar haciendo más salidas, y poderles publicar aqui en este Blok. Ahora continuaremos haciendo más salidas, pero sólo de fin de semana.
Gracias a todos por visitar este espacio Blok, muchisimas gracias.
Hasta la próxima.
 
Alex F.V (autor d’aquest bloc)

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s