VIATGE LLAMPEC A BRISTOL

Hola a tothom,
 el passat cap de setmana d’aquest llarg pont del 11 de setembre, vaig sortir a “passejar” una estona (nomes el cap de setmana “13 i 14/09”) cap a la ciutat anglesa de Bristol i tambe un poble anomenat Monmuth a Gal.lès. Va ser interesant visitar aquests dos petits paisos. Ja havia estat a Anglaterra el any 1990, a Londres. Aquesta vegada estava a uns 180 kilometres de Londres.
A continuacio us mostro unes quantes fotos del petit recorregut que he fet en dos dies.. Haig de reconeixer que no vaig parar mai quiet, sempre d’un costat a un altre.
Be, varem sortir de Girona des de el aeroport de Vilobi d’Onyar (Girona Costa Brava) amb retard. Feia bon temps i no varem ensopegar pluges a Bristol ni a Monmuth (Gal.les). Ara gracies aquesta companyia de l’ irlandesa Ryanair que cobreix moltes ciutats europees a baix cost, es interesant. Tenen exit. Els seus vols, son suaus, amb una durada del vol d’una hora i tres quarts aprox. Val la pena viatjar a bord d’aquests avions, tipo Boeing 737-800 Vol 9337.
Volar per sobre dels nubols, semblar q que estiguis a l’olimp durant una estona, i aixo si, sense “turbolencies”. Va be pensar en moltes coses, quant estas aqui dalt, pero realment, no tens temps ni a pensar….
Hola a todos,
el pasado fin de semana de este largo puente del 11 de septiembre, salí a “pasear” un rato (solo el fin de semana “13 y 14/09”) hacia la ciudad inglesa de Bristol y también un pueblo llamado Monmuth en Gales. Fue interesante visitar estos dos pequeños países. Ya había sido en Inglaterra el año 1990, en Londres. Esta vez estaba a unos 180 kilómetros de Londres.

A continuación os muestro unas cuantas fotos del pequeño recorrido que he hecho en dos días .. Debo reconocer que no paré nunca quieto, siempre de un lado a otro.

Bien, empezamos saliendo de Girona desde el aeropuerto de Vilobí d’Onyar (Girona Costa Brava) con retraso. Hacía buen tiempo y no  tropezamos con lluvias en Bristol ni a Monmuth (Gales). Ahora gracias a esta compañía de la irlandesa Ryanair que cubre muchas ciudades europeas a bajo coste, es interesante. Tienen exito. Sus vuelos, son suaves, con una duración del vuelo de una hora y tres cuartos aprox. Vale la pena viajar a bordo de estos aviones, tipo Boeing 737-800 Vol. 9337.
Volar por encima de las nubes, parece  que estés en el olimpo durante un rato, y eso si, sin “turbolencias”. Va bien pensar en muchas cosas, en cuanto estas aqui arriba, pero realmente, no tienes tiempo ni a pensar ….

L’arribada a Bristol va estar be, el temps va acompanyar amb un sol suau. Amb un clima quasi be de tardor, amb uns 25º aproximadament. Nomes el diumenge a mig mati es va tapar, pensava que encara deixaria anar alguna tempesta, pero no va ser aixis.
Bristol es una ciutat increible, esta cap a uns 180 kilometres de Londres ciutat. Son  cap uns 400.000 habitants (molt mes que Girona). Es una ciutat tranquila i molt conservadora. No hi ha gaires edificis, nomes hi ha cases (ciutat baixa). Les cases estan molt ben conservades, no hi ha cap casa abandonada. Els carrers estan molt nets i alguns son bastant amples. Una altre cosa a tenir a compte, es la gent de la ciutat, molt silenciosa, no es sentirà mai algun crit per el carrer, ho vaig trobar estrany i tot.
La llegada a Bristol estuvo bien, el tiempo acompañó con un sol suave. Con un clima casi de otoño, con unos 25 º aproximadamente. Solo el domingo a media mañana se tapó, pensaba que todavía dejaría ir alguna tormenta, pero no fue así.

Bristol es una ciudad increíble, esta a unos 180 kilómetros de Londres ciudad. Son hacia unos 400.000 habitantes (mucho mas que Girona). Es una ciudad tranquila y muy conservadora. No hay muchos edificios, solo hay casas (ciudad baja). Las casas están muy bien conservadas, no hay ninguna casa abandonada. Las calles están muy limpios y algunos son bastante anchas. Otra cosa a tener en cuenta, es la gente de la ciudad, muy silenciosa, no se sentirá nunca algún grito por la calle, lo encontré extraño y todo.

 
I entre el carrer de la baixada fins al park que de l’escola verda, hi ha una famosa imatge que surten en molts dels emails que envio, o envien molta gent, us resultara coneguda…. es una pintura feta en una paret d’una casa, al costat del carrer..
Y entre la calle de la bajada hasta el park que de la escuela verde, hay una famosa imagen que salen en muchos de los emails que envío, o envían mucha gente, os resultara conocida …. es una pintura hecha en una pared de una casa, al lado de la calle ..
Bristol, te molts de llocs per visitar, entre museus, esglesies, escol.les… un llarg etc
l’Esglesia al costat de l’escola Verda…
Bristol, tiene muchos lugares para visitar, entre museos, iglesias, escuelas… un largo etc

la Iglesia al lado de la escuela Verde …

Una part de l’universitat de Bristol
Una parte de la universidad de Bristol
Bristol, es molt nomenada per els seus ponts, grans i penjats i els seu riu i te un dels ports mes importants d’Anglaterra
Bristol, es muy nombrada por sus puentes, grandes y colgados y su río y tiene uno de los puertos más importantes de Inglaterra
També hi ha diverses places publiques, per cert molt verdes i molt ben cuidades, com la plaça de la Reina Isabel 2, i altres….
También hay varias plazas públicas, por cierto muy verdes y muy bien cuidadas, como la plaza de la Reina Isabel 2, y otros ….
Per el carrer, tot passejant, es podien veure diferents autos, des de molt antics fins a deportius d’ultima generació…. es increible, pero cert….
Por la calle, paseando, se podían ver diferentes autos, desde muy antiguos hasta deportivos de última generación …. es increible, pero cierto ….
A mes, ja m’habia despistat, el diumenge el mati celebraven la 27 edició de la mitja marato de Bristol, on habiam vingut expressament per veure un meu tiu a corre, eren 21,5 kilometres.
Varen ser mes de 25.000 corredors. Una cursa aixis, mai l’habia vist. Els corredors, alguns van disfrassats de bailarina, els picapedra (portaven uns garrots de plastic, s’anaven pican l’un al altre), d’os, de scooby do… etc… que era ben distreta la cursa.
Ademas, ya me habia despistado, el domingo por la mañana celebraban la 27 edición de la media maratón de Bristol, donde habian venido expresamente para ver  mi tio a correr, eran 21,5 kilometros.
Fueron más de 25.000 corredores. Una carrera así, nunca la habia visto. Los corredores, algunos disfrasados de bailarina, los picapiedra (llevaban unos garrotes de plástico, se iban Picando uno al otro), de hueso, de Scooby do … etc … que era muy distraída la carrera.
Bristol, una ciutat tranquila i molt conservadora, es interesant visitar.
Bristol, una ciudad tranquila y muy conservadora, es interesante visitar.
Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s